Regulamin
REGULAMIN
Regulamin sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.havrecosmetics.com
I. Definicje
1. Sklep (sklep internetowy) - serwis internetowy pod adresem: havrecosmetics.com
2. Sprzedawca - Havre Cosmetics Sp. z o.o. ul. Puławska 1A/20, 02-515 Warszawa, NIP
5213896307, REGON 386013644, Numer KRS: 0000839953
3. Klient - osoba fizyczna, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje Zakupu w
Sklepie internetowym.
4. Zakup – zawarcie Umowy sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem Sklepu.
5. Towar – rzecz lub usługa oferowana do Zakupu w Sklepie.
6. Koszyk – narzędzie wykorzystywane w Sklepie, w którym gromadzone są Towary wybrane przez
Klienta.
7. Regulamin - niniejszy Regulamin sklepu internetowego prowadzonego pod
adresem: www.havrecosmetics.com
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone elektronicznie, zmierzające do dokonania
Zakupu w Sklepie.
II. Postanowienia ogólne
1. Właścicielem i administratorem Sklepu jest firma: Havre Cosmetics Sp. z o.o. ul. Puławska
1A/20, 02-515 Warszawa, NIP 5213896307, REGON 386013644, Numer KRS: 0000839953
2. Dane kontaktowe Sprzedawcy: Havre Cosmetics Sp. z o.o. ul. Puławska 1A/20, 02-515
Warszawa, NIP 5213896307, REGON 386013644, Numer KRS: 0000839953,
hello@havrecosmetics.com
3. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod
adresem: havrecosmetics.com
4. Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry
techniczne oraz ceny, stanowią zaproszenie do Zakupu.
III. Warunki korzystania ze Sklepu
1. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez Klienta następujących
wymagań technicznych: dostęp do stanowiska komputerowego lub innego urządzenia z
przeglądarką internetową: Firefox , Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Safari z obsługą
Java Script, połączonego z Internetem.
IV. Dokonywanie Zamówienia i Zakupu
1. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu należy:
2. wejść na stronę www.havrecosmetics.com,
3. dokonać wyboru Towaru oraz jego parametrów,
4. podać dane odbiorcy oraz adres dostawy Towaru,
5. wybrać formę dostawy Towaru (patrz część V Regulaminu).
6. Wszelkie czynności należy wykonywać w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty.
7. Towary wybrane przez Klienta zostają dodane do Koszyka.
8. Po złożeniu przez Klienta Zamówienia, Klient otrzyma informację o: zamówionych
Towarach, jednostkowej oraz łącznej cenie Zamówienia, danych odbiorcy i wybranym adresie
dostawy, wybranej formie dostawy.
9. Przed naciśnięciem przycisku „Zamawiam” Klient ma możliwość: usunięcia Towaru z
Koszyka, zmiany parametrów Towarów znajdujących się w Koszyku, zmiany danych odbiorcy
oraz adresu dostawy Towaru, zmiany formy dostawy Towaru.
10. Po naciśnięciu przycisku „Zamawiam” Klient zostaje przekierowany do dokonania płatności za
Zamówienie (patrz część VI Regulaminu).
11. Złożenie Zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam” jest równoznaczne z akceptacją
treści Regulaminu.
12. Zamówienie zostaje anulowane jeśli Klient nie dokona płatności w ciągu 5 dni od złożenia
Zamówienia.
13. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje maila z potwierdzeniem zakupu / zamówienia.
14. Po dokonaniu zapłaty Klient dokonuje Zakupu oraz otrzymuje maila z fakturą za dokonany Zakup.
V. Dostawa
1. Dostawa zakupionego Towaru odbywa się na terenie Unii Europejskiej. Na terenie Polski za
pośrednictwem usług kurierskich i pocztowych. W pozostałych krajach Unii Europejskiej za
pośrednictwem usług kurierskich.
2. Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego Towaru w umówionym terminie pod adresem:
ul. 11 listopada 54, 05-070 Sulejówek
3. Cena przesyłki jest uwarunkowana formą dostawy oraz gabarytem Zamówienia i zostanie dodana
do ceny ogólnej po wybraniu formy dostawy podczas składania Zamówienia.
4. Wybór odbioru osobistego nie generuje dodatkowych kosztów do Zamówienia.
5. Termin wysłania zakupionego Towaru to maksymalnie 5 dni roboczych licząc od momentu
otrzymaniu zapłaty przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą jest to maksymalnie 5 dni
roboczych od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
VI. Płatności
1. Ceny Towarów podane przez Sklep są cenami brutto.
2. Klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form płatności za Zamówienie:
płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A.,
płatności kartą - akceptowane Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard
Electronic, Maestro
Przelew tradycyjny.
VII. Odstąpienie od Zakupu
1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Zakupu bez podania przyczyny, składając
oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Towaru,
wysyłając je na adres: Havre Cosmetics Sp. Z o.o. ul. 11 listopada 54, 05-070 Sulejówek lub w
formie elektronicznej na adres: hello@havrecosmetics.com
2. Zakupiony Towar należy zwrócić na poniższy adres: Havre Cosmetics ul. 11 listopada 54, 05-070
Sulejówek
3. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający
brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
4. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
5. Zwrot pieniędzy powinien nastąpić nie później niż w terminie 30 dni od dnia dokonania
Zakupu. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez
klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty
płatniczej Zamawiającego.
VIII. Reklamacje
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu
Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w
zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie
niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: hello@havrecosmetics.com
3. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w
takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach
lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
5. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:
hello@havrecosmetics.com
6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to
nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie
rozpatrzona.
IX. Polityka prywatności i przetwarzanie danych
osobowych (RODO)
1. Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz
aplikacji na urządzenia mobilne, należących do Havre Cosmetics Sp. Z o.o.
2. Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą
polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić
ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz
aplikacji.
3. Havre Cosmetics Sp. Z o.o. używa plików cookies w różnych celach: by strony i aplikacje działały
szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i
zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w
poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji.
4. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników
na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
5. Administratorem danych osobowych Klienta jest Prowadzący Sklep tj.
Havre Cosmetics Sp. Z o.o. ul. Puławska 1A/20, 02-515 Warszawa, NIP 5213896307, REGON
386013644, Numer KRS: 0000839953
6. Dane Klienta będą przetwarzane w celu:
Zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez czas trwania
umowy i do czasu upływu terminów do dochodzenia roszczeń;
Rozpatrywania reklamacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przez 1 rok po terminie upływu
rękojmi lub rozliczeniu reklamacji;
Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności, do czasu prawomocnego
zakończenia postępowań w tym postępowania egzekucyjnego;
Archiwizowania dokumentów rozliczeniowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO do czasu
upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
7. Dane klienta mogą być przekazywane odbiorcom, tj.:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
podmiotom umożliwiającym Prowadzącemu Sklep dokonywanie zdalnych operacji płatniczych;
bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
8. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia
sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest
niezbędne do zawarcia umów, rozliczenia prowadzonej działalności, udzielenia odpowiedzi na
kierowane wnioski, rozpatrzenia skarg i reklamacji.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania)
w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać
jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to
istotnie wpływać klienta.
X. Postanowienia końcowe
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy i przebiegnie zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy
prawa polskiego.
3. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli
Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
4. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką
pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta,
wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie
danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy